ROBLOX STILL SUCKS!!!

  • Avaldati Aasta tagasi

    Quackity

    Kestus: 10:16

    MY TWITTER: QuackityHQ
    MY TWITCH: www.twitch.tv/quackityhq
    WARNING:
    Please keep in mind that THIS IS FUNNY
    DISCORD: discord.gg/quackityhq
    TWITTER: QuackityHQ
    STEAM: steamcommunity.com/id/Quackity
    PATREON: www.patreon.com/quackityhq
    TWITCH: www.twitch.tv/quackityhq
    INSTAGRAM: quackity.hq

Quackity
Quackity

LIKE THIS VIDEO BEFORE THIS LEGO RIPOFF FANS DISLIKE IT

Aasta tagasi
Kyle John Diez
Kyle John Diez

Y

Місяць tagasi
Stacey Anne Manuel
Stacey Anne Manuel

e

Місяць tagasi
Your Gayfriend
Your Gayfriend

You sucks to!!!

Місяць tagasi
KGkomrin
KGkomrin

Ruru

Місяць tagasi
Tia Uchiha
Tia Uchiha

oomph

Місяць tagasi
sans skeleton
sans skeleton

THIS SUCK ROBLOX

4 minutit tagasi
Ian Harris
Ian Harris

why do he seem like flamingo

9 tundi tagasi
Reo DeGuzman
Reo DeGuzman

And yet, roblox still sucks bro. No one likes the rthro (Except the ones with the axes and swords).

10 tundi tagasi
Tanjiro Kamado
Tanjiro Kamado

Roblox sucks my diclks

13 tundi tagasi
gatot gatot
gatot gatot

Roblox still sucks cuz there are rthro

14 tundi tagasi
Tasfia Tasnim
Tasfia Tasnim

I play Roblox and I laughed so hard

Päev tagasi
Rayden Villegas
Rayden Villegas

you have a fucking virus on ur fucking computer you fucker

Päev tagasi
Rivaldo Baihaqi
Rivaldo Baihaqi

Kid seeing this video go cry cry cry

21 tund tagasi
ItsNoah theredoor
ItsNoah theredoor

Roblox doesn't suck

Päev tagasi
Rivaldo Baihaqi
Rivaldo Baihaqi

Roblox suck* there i fix it

21 tund tagasi
Jose Luciano Marques Torres Neto
Jose Luciano Marques Torres Neto

Well roblox is a complicated part like community *AND THESE KIDS THATS PLAY ADOPT*

Päev tagasi
Jose Luciano Marques Torres Neto
Jose Luciano Marques Torres Neto

Well roblox is a complicated part like community *AND THESE KIDS THATS PLAY ADOPT*

Päev tagasi
Chelsy Ann Dizon
Chelsy Ann Dizon

My brother said you were copying flamingo-

Päev tagasi
Mr. Toxic
Mr. Toxic

Roblox Fucking Sucks.

Päev tagasi
Jozes Kelly
Jozes Kelly

# tags

Päev tagasi
hectorvector
hectorvector

I love this video and the series. I wanna ask roblox to unban u

2 päeva tagasi
KambingBoy1
KambingBoy1

This is literally albertstuff

2 päeva tagasi
EnderKing
EnderKing

*I play ROBLOX and i will be honest i laughed so hard.*

2 päeva tagasi
EnderKing
EnderKing

Those dislike are like some 6 year olds jesus.

2 päeva tagasi
WowWhatARockStar
WowWhatARockStar

the thumbnail is false. Its not wanna #### Its ##### ####

2 päeva tagasi
Muyawie Chan
Muyawie Chan

Robux

2 päeva tagasi
•your local dum dum •
•your local dum dum •

HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HASHTAGS

2 päeva tagasi
Impostor Child
Impostor Child

if you want a roblox game request try playing strucid or arsenal both of them are about fighting lol

2 päeva tagasi
Edith Dela Cruz
Edith Dela Cruz

ROBLOX IS SHIT

2 päeva tagasi
steakdogsteam
steakdogsteam

Two things I say too roblox F THE DEVS F THE COMMUNITY

3 päeva tagasi
XxKingBaconxX
XxKingBaconxX

2:39 *when your a YouTuber and you join on your main account*

3 päeva tagasi
Hin Trần
Hin Trần

Try to sort these comments by newest, then try to handle these lmao.

3 päeva tagasi
Dude Dale
Dude Dale

Go to 8:57 and look on the right you can see a guy named dbloseven with a loli t shirt lmfaoooo

3 päeva tagasi
Xofv 32
Xofv 32

No you suck

3 päeva tagasi
just a person
just a person

@Xofv 32 go play gayblox

2 tundi tagasi
Xofv 32
Xofv 32

Go play gaynight

2 tundi tagasi
just a person
just a person

But it does :)

4 tundi tagasi
Rivaldo Baihaqi
Rivaldo Baihaqi

@Xofv 32 go watch anime lol

21 tund tagasi
Xofv 32
Xofv 32

Lol

2 päeva tagasi
Fernanda Rakha
Fernanda Rakha

I hate quackitty when he play roblox

3 päeva tagasi
jacob allayban
jacob allayban

BIG Q

3 päeva tagasi
Mu3rte
Mu3rte

man it’s already known that he’s not welcome when the name quackity is full of hashtags

3 päeva tagasi
KindaGoodStuff
KindaGoodStuff

Roblox dosent have any rage. minecraft:. roblox can u help me kids on minecraft: WHAT THE FUCCCCCC-

3 päeva tagasi
Dachshund102
Dachshund102

Lies

2 päeva tagasi
vroom
vroom

Refund to a kid parent after you brought a 40 robux? 2 Million kids and scammers breaking the roblox database while joining adopt me? ROBLOX promoting too much MAKE-A-WISH thing? ROBLOX making more expensive a v a t a r making players as somewhat "customers"? fliter bot censoring common words and was unrepaired by ROBLOX? ALL I CAN SAY IS: *I HOPE I CAN GO TO MINECRAFT, WANTED TO "ESCAPE" TO MINECRAFT, WITH NO MERCY*

3 päeva tagasi
Łayła Cøòkie
Łayła Cøòkie

I liked the end

3 päeva tagasi
Dianne Katrina
Dianne Katrina

8:28 THE BEST RAP EVER

4 päeva tagasi
Buttbuster 69
Buttbuster 69

Turn the comments to new Believe me it’s worth it

4 päeva tagasi
Delta the Blacephalon
Delta the Blacephalon

I am the ### Delta # # # # I was trying to say ### ?????? ### = One # = 1 # # # = o n e

4 päeva tagasi
꧁Crispyz꧂
꧁Crispyz꧂

w a t

4 päeva tagasi
꧁Crispyz꧂
꧁Crispyz꧂

i can agree but its with one slice of pi chiart i agree now it s u c k >: O

4 päeva tagasi
Bluewerewolf EXE
Bluewerewolf EXE

I’m a roblox fan and this funny lol

4 päeva tagasi
Nicholas Adrian
Nicholas Adrian

tbh, roblox is trash in 2020, literally now the only thing i play in roblox is arsenal

4 päeva tagasi
TheOfficial NitroNima
TheOfficial NitroNima

i Know dbloseven the guy at 8:57 yeah he is my Dad and I really would like to Je

4 päeva tagasi
Archer Mathews
Archer Mathews

you suck Roblox doesn’t suck your channel sucks

5 päeva tagasi
Archer Mathews
Archer Mathews

@i have nothing to name omg You look well not you well first of all you’re a YouTube icon is very weird second of all I’m never going to YouTube kids it’s boring

18 tundi tagasi
i have nothing to name
i have nothing to name

Go back to youtube kids

18 tundi tagasi
Archer Mathews
Archer Mathews

I’m reporting this fricking video and I’m deleting this comment so you will suck

2 päeva tagasi
Mak Slinic
Mak Slinic

@Archer Mathews oh and also ur grammar is shit

2 päeva tagasi
Mak Slinic
Mak Slinic

@Archer Mathews i can tell that u are a kid just by how many insults you are throwing at me

2 päeva tagasi
Jenri Kiro G. Roque_1170149
Jenri Kiro G. Roque_1170149

i hate when people create strange characters

5 päeva tagasi
stupid
stupid

The fact I play Roblox and I agree with this vid lol

5 päeva tagasi
Izuku Midoriya
Izuku Midoriya

U not played good games u cant hate roblox

5 päeva tagasi
Rivaldo Baihaqi
Rivaldo Baihaqi

You never go to hell then why you don't wanna go to hell?

21 tund tagasi
Tambong, Michael Dave, F
Tambong, Michael Dave, F

He doesn't know what sarcasm is

4 päeva tagasi
Hadi_N
Hadi_N

I cant tell if ur being sarcastic or not

5 päeva tagasi
Cursed Noob
Cursed Noob

Also Furiousfarting in reaminings video one of it

5 päeva tagasi
Cursed Noob
Cursed Noob

Roblox is same as EA

5 päeva tagasi
Popo K
Popo K

There are actual good games in robolx tho

6 päeva tagasi
i have nothing to name
i have nothing to name

*"robolx"*

18 tundi tagasi
Rivaldo Baihaqi
Rivaldo Baihaqi

Well roblox is a meme because its suck

21 tund tagasi
michael haugen
michael haugen

eh debatable but eh its a decent game but I'm not a cringe lego fan soooo i liked its a pretty decent game tho play scp 3008 some adults even play roblox just for this

6 päeva tagasi
ashgamingchillingvibes
ashgamingchillingvibes

lol you can't even cuss in roblox bruh

6 päeva tagasi
DJ Dolan
DJ Dolan

@ashgamingchillingvibes at least i'm not a hypocrite like you

Päev tagasi
ashgamingchillingvibes
ashgamingchillingvibes

@DJ Dolan lol u sick bich

2 päeva tagasi
DJ Dolan
DJ Dolan

@ashgamingchillingvibes total hypocrite

2 päeva tagasi
Tambong, Michael Dave, F
Tambong, Michael Dave, F

@ashgamingchillingvibes you're a hypocrite

4 päeva tagasi
Faris Audah
Faris Audah

@ashgamingchillingvibes stfu kid lol

5 päeva tagasi
Np x47 ɬ
Np x47 ɬ

Bruh those ugly girls are annoying

6 päeva tagasi
Ryo Na?
Ryo Na?

as a 6 year old roblox player i absolutely hate roblox even tho i still play it i never enjoyed it the only game i play on the platform is arsenal and other games that i like. like no joke roblox said that their games are "kid friendly" like what the fuck are u talking abt theres literally 🅿orn games in it. LMFAO.

6 päeva tagasi
Cryptdull
Cryptdull

@Ryo Na? Its fine

5 päeva tagasi
Ryo Na?
Ryo Na?

i played roblox for 6 years i meant lol my bad

5 päeva tagasi
Cryptdull
Cryptdull

Did you mean you played roblox 6 years ago or you are six years old and play roblox?

6 päeva tagasi
pigmaster stick pig
pigmaster stick pig

I saw SANS!!!!

7 päeva tagasi
•Silent_Nightmare•
•Silent_Nightmare•

Ohhh the censored word on the thumbnail was kiss, i thought it was fu- LOL

7 päeva tagasi
RomanJC
RomanJC

It’s going to get only worse from here

7 päeva tagasi
Đức Trần Minh
Đức Trần Minh

Roblox are a ded game already they just rip off people moneys

7 päeva tagasi
InfernousOnFire RBLX
InfernousOnFire RBLX

I love that queen music at the end and i subbed

7 päeva tagasi
Saxton Hale
Saxton Hale

Roblox have many games, some underrated, some overrated. Some games overrated because it's same or based to other popular "child food" game. Then many Roblox "child food" YouTubers play this one time, then its get at top AND MORE KIDS PLAY THIS ####. About underrated i cant say, but my favourite type of games are M E M E G A M E S, if game contain some humour (for example "Innovation Inc spaceship" (not an ad) it have a bit of humour, but i like it), then I like it.

7 päeva tagasi
iiPotalo
iiPotalo

Fuck you Roblox doesn’t suck

7 päeva tagasi
Mak Slinic
Mak Slinic

Fetus

3 päeva tagasi
KendrickAnimates
KendrickAnimates

stfu u fetus

6 päeva tagasi
Villager Number 5 • 69 Years ago
Villager Number 5 • 69 Years ago

An actual fetus

6 päeva tagasi
Ryo Na?
Ryo Na?

such a kid

6 päeva tagasi
Marion Gaming
Marion Gaming

Dude litteraly payed 200robux for a private server

7 päeva tagasi
Black GuitarQ
Black GuitarQ

no u

8 päeva tagasi
Mike Tyson
Mike Tyson

i know roblox sucks so bad

8 päeva tagasi
suki
suki

p

8 päeva tagasi
MrPunPun
MrPunPun

Roblox store is so expensive Roblox SUCKS B)

8 päeva tagasi
Corrupted Jester
Corrupted Jester

well.........you really suck at using roblox tho....

8 päeva tagasi
Villager Number 5 • 69 Years ago
Villager Number 5 • 69 Years ago

@huigito burrito exactly

6 päeva tagasi
huigito burrito
huigito burrito

And i imagine all you do is go into shitty vibe games and say how depressed you are.

8 päeva tagasi
Kingsley Xu
Kingsley Xu

It doesn’t it’s just you

9 päeva tagasi
Villager Number 5 • 69 Years ago
Villager Number 5 • 69 Years ago

You see. The tools that are used in the games are mostly broke and the community is super bad. This really affects game play when it’s MUlTIplayer. It’s also not the best looking game ever.

6 päeva tagasi
Shems Cool2
Shems Cool2

@Kingsley Xu fine if you say that then that could be your opinion

6 päeva tagasi
awepastel
awepastel

@Kingsley Xu baby

8 päeva tagasi
Kingsley Xu
Kingsley Xu

Shems Cool2 ok it’s your opinion

8 päeva tagasi
Shems Cool2
Shems Cool2

Roblox is shit

8 päeva tagasi
Your worst nightmare
Your worst nightmare

I swear to god every 8 year old boy that I met always said HEY M GONNA GET ROBLOX TO BAN YOU

9 päeva tagasi
KreativeKat シ
KreativeKat シ

Ngl, Im actually gonna wait a few months before I play roblox again cuz someone stole my account which I had spent over $500 dollars on, and im hella salty for it, but both accounts got banned, so i'm glad for that at least :)

9 päeva tagasi
Heury Silva
Heury Silva

Funny video XD

9 päeva tagasi
Ryan Lin
Ryan Lin

Bad video

9 päeva tagasi
awepastel
awepastel

🖕🏻posted a year ago so fuck off

8 päeva tagasi
Shems Cool2
Shems Cool2

No good vid

8 päeva tagasi
nina cabrillo
nina cabrillo

Ok?

9 päeva tagasi
Heury Silva
Heury Silva

If it sucks, Why you still use Roblox?

9 päeva tagasi
Rivaldo Baihaqi
Rivaldo Baihaqi

@Heury Silva if i hate homework then why im still doing my home work?

21 tund tagasi
huigito burrito
huigito burrito

That's like asking IGN why they give games bad ratings, fucking pointless.

8 päeva tagasi
I am Cringe
I am Cringe

@Heury Silva get the fuck outta here, this video is old.

8 päeva tagasi
Heury Silva
Heury Silva

If Roblox sucks’ Just don’t play it :D

9 päeva tagasi
Heury Silva
Heury Silva

Roblox is a bad game

9 päeva tagasi
Heury Silva
Heury Silva

The Creator of Roblox should shut down forever it’s game

9 päeva tagasi
Heury Silva
Heury Silva

This video is for the channel Roblox

9 päeva tagasi
Mak Slinic
Mak Slinic

Fetus

3 päeva tagasi
Heury Silva
Heury Silva

Yeah it sucks

9 päeva tagasi
Moe PlayZ
Moe PlayZ

Quackity: plays bad game Me:STOP PLAYING THE WORST GAME IN THE WORKD ...

9 päeva tagasi
Ihan Zuhair Nur
Ihan Zuhair Nur

Roblox is cringe and stupid and hash tags and it's also a online game and that game is full of hackers and bullies roblox sucks it's teh worst game ever

9 päeva tagasi
Xans the Skeleton
Xans the Skeleton

WTF MAN?

9 päeva tagasi
Bish
Bish

Roblox is pay to play

9 päeva tagasi
Le LlamaLord
Le LlamaLord

Roblox: We're evolving, just backwards

9 päeva tagasi
Sadpie
Sadpie

Make quackity the president r smth! like goddamn

10 päeva tagasi
Toxor The Protogen
Toxor The Protogen

roblox is not bad I play it every day, if you actually play good games it's great although there are a lot of scammers

10 päeva tagasi
Toxor The Protogen
Toxor The Protogen

@Rivaldo Baihaqi no, I mean people who just stand around and do nothing but scam

16 tundi tagasi
Rivaldo Baihaqi
Rivaldo Baihaqi

You mean ripoff games?

21 tund tagasi
just aldeo
just aldeo

cant believe how terrible fake u are this laughing and screaming are so fake and cringe

10 päeva tagasi
Mak Slinic
Mak Slinic

Eat shit

3 päeva tagasi
Buttbuster 69
Buttbuster 69

Well imma fetus deletus this fetus

4 päeva tagasi
KendrickAnimates
KendrickAnimates

its supposed to entertain you fetus

6 päeva tagasi
just aldeo
just aldeo

@Villager Number 5 • 69 Years ago true? i think XD

6 päeva tagasi
Villager Number 5 • 69 Years ago
Villager Number 5 • 69 Years ago

You can tell he’s an actual baby

6 päeva tagasi
??????
??????

I am rn to be in the office and I will be impostor to the meeting with you on the 27th and I will be impostor to the meeting with you on the 27th and I will be mvp on my own and will be able to make a few changes in my schedule for the next two days and I will eat a little more and more of the same thing I have been doing and I am not sure what to do

10 päeva tagasi
Pac Man
Pac Man

7:48 LMAO

10 päeva tagasi
Donald Enerio
Donald Enerio

LOL I LIKE DISGUSTING AVATAR FOR 250 ROBUX

10 päeva tagasi
Daily Dose Of GT
Daily Dose Of GT

Gaming time B)

10 päeva tagasi
Napstablook
Napstablook

Raid Rec Room? Maybe?

10 päeva tagasi
Among_Dank
Among_Dank

BruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruhBruh

10 päeva tagasi
Trooman
Trooman

Roblox is trash

10 päeva tagasi
The O'Neill's
The O'Neill's

I aggre it sucks

11 päeva tagasi
Yoshi Yashiro
Yoshi Yashiro

2:36 quackity turns into Flamigo for the next 4 seconds.

11 päeva tagasi
KendrickAnimates
KendrickAnimates

albertstuff*

6 päeva tagasi
Mr awesome
Mr awesome

gamers don't get so serious when they starting to think this ps1 graphics game is a really good shit to waste

11 päeva tagasi
Site 614 ➊
Site 614 ➊

make another video

11 päeva tagasi
Rob smins
Rob smins

i love roblox even though theres bad bundles

11 päeva tagasi
Roblox 2
Roblox 2

lol

11 päeva tagasi
Boba Playz :3
Boba Playz :3

I am a fan of Roblox and yes we suck

11 päeva tagasi
AesarThings
AesarThings

things i hate about roblox: daters bullies hackers stoopid idiotic noobs

11 päeva tagasi
PʀᴏᴛʜᴜɴᴅᴇʀX GaminG
PʀᴏᴛʜᴜɴᴅᴇʀX GaminG

The game itself lol

11 päeva tagasi
Cyber Bully
Cyber Bully

9 year olds: ItS tHe ComMuNiTy

11 päeva tagasi
Cyber Bully
Cyber Bully

Just because this video has 6.5k dislike you can tell the little kids that play this game

11 päeva tagasi

Järgmine

I RAN FOR ROBLOX PRESIDENT

11:52

I RAN FOR ROBLOX PRESIDENT

Quackity

Vaatamised 2,8 mln

ANIMAL JAM IS THE WORST GAME EVER (RAID?)

10:26

It’s pronounced GIF.

3:24

It’s pronounced GIF.

Tom Scott

Vaatamised 1,2 mln

4000° LIGHTSABER TEST (CUTS ANYTHING!)

11:03

4000° LIGHTSABER TEST (CUTS ANYTHING!)

the Hacksmith

Vaatamised 11 mln

One Dip Makeup Challenge!

12:03

One Dip Makeup Challenge!

James Charles

Vaatamised 5 mln

THE DISCORD PHOTOSHOP HUNGER GAMES 2

18:34

THE DISCORD PHOTOSHOP HUNGER GAMES 2

Quackity

Vaatamised 6 mln

FORTNITE SUCKS!!! - Finale

10:41

FORTNITE SUCKS!!! - Finale

Quackity

Vaatamised 1,6 mln

AWFUL INSTAGRAM LIFE HACKS

12:07

AWFUL INSTAGRAM LIFE HACKS

Quackity

Vaatamised 4,3 mln

TIKTOK HAS BEEN RUINED

13:39

TIKTOK HAS BEEN RUINED

Quackity

Vaatamised 8 mln

cooking pizza but 6000 viewers tell me what to do

15:42

THE BEST CLUB PENGUIN ISLAND RAID EVER

12:01

THE BEST CLUB PENGUIN ISLAND RAID EVER

Quackity

Vaatamised 4,9 mln

IMVU IS AN AWFUL GAME

10:19

IMVU IS AN AWFUL GAME

Quackity

Vaatamised 2,1 mln

7000 VIEWERS RUIN SIMS 4

14:44

7000 VIEWERS RUIN SIMS 4

QuackiTwo

Vaatamised 577 tuh

AWFUL KPOP DISCORD SERVERS

12:23

AWFUL KPOP DISCORD SERVERS

Quackity

Vaatamised 3,8 mln

It’s pronounced GIF.

3:24

It’s pronounced GIF.

Tom Scott

Vaatamised 1,2 mln

4000° LIGHTSABER TEST (CUTS ANYTHING!)

11:03

4000° LIGHTSABER TEST (CUTS ANYTHING!)

the Hacksmith

Vaatamised 11 mln

One Dip Makeup Challenge!

12:03

One Dip Makeup Challenge!

James Charles

Vaatamised 5 mln

Ari Matti Mustonen - "Instagram"

5:31

Ari Matti Mustonen - "Instagram"

Comedy Estonia

Vaatamised 22 tuh

Among Us Logic 3 | Cartoon Animation

10:16

Among Us Logic 3 | Cartoon Animation

GameToons

Vaatamised 14 mln

Food Theory: Is Subway Bread ACTUALLY Cake?

14:31

Food Theory: Is Subway Bread ACTUALLY Cake?

The Food Theorists

Vaatamised 1,2 mln

$300,000 Influencer Trivia Tournament!

24:05

СНЯЛ ПОЛТЕРГЕЙСТ в ЗАМКЕ? GhostBuster ЗА ГРАНЬЮ

16:12

Free Guy Trailer 2

2:34

Free Guy Trailer 2

Ryan Reynolds

Vaatamised 6 mln